Gå med

nya användare

Din profil

redan registrerad

Aktuella frågor

Hej! Vi har en egen sida på Bonusway för “Vanliga frågor” där man hittar svar på de vanligaste frågorna hos oss. Det lönar sig att läsa igenom dessa om man funderar över någonting. Dock finns det utöver dessa vissa andra frågor som användare ofta undrar över. Jag tänkte därför skriva ett blogginlägg med lite aktuella frågor och samtidigt svara på dem.

question

  1. Jag har nått bonusgränsen 150 kronor men kan ändå inte göra en utbetalning – Varför? Ifall du har mer än 150 kronor i utbetalbar bonus ligger problemet antagligen i dina betalningsdetaljer. Du måste fylla i antingen ditt IBAN-konto eller din Paypal-adress. Ifall du redan har gjort detta måste du kolla att dina betalningsdetaljer är verifierade. De måste vara verifierade för att du ska kunna begära en utbetalning. Ifall de inte är verifierade måste du godkänna betalningsdetaljerna genom att trycka på länken i ett e-mail som skickats till dig.
  2. Jag kan inte logga in, varför? Efter att vi gjort olika uppdateringar på vår hemsida har några användare haft problem med att logga in. Det lönar sig då att radera webbhistoriken och stänga av webbrowsern en stund. Efter att man gjort detta borde man kunna logga in utan problem.
  3. Jag bjöd in min kompis, som registrerade sig via min länk, men har inte fått någon kompisbonus, varför? Vad roligt att du har värvat en användare till Bonusway. När din kompis har samlat ihop bonus för 150 kronor (alltså blivit en aktiv användare) kommer du att få kompisbonus på ditt konto.
  4. Jag har registrerat mig med två olika email-adresser och har nu två konton. Vad skall jag göra? Maila gärna oss ifall detta är fallet så kan vi lägga ihop de två kontona. Kom ihåg att skicka båda email-adresserna och vilken av dem du vill använda i framtiden.
  5. Min bonus har nekats. Varför? På senaste tiden har väldigt många användare undrat över nekade bonusar. Vi har skrivit ett skilt inlägg om orsaken till dem här men ifall inga av dessa orsaker passar in på din bonus så lönar det sig att kontakta oss. Vi kan då kontakta nätverket som ger oss den exakta orsaken till varför din bonus nekats.

Förutom dessa frågor tänkte jag tipsa om vad det lönar sig att komma ihåg när man skickar email till oss (för att underlätta problemlösningen för användaren).

  • Ifall du mailar oss från en annan email-adress än den du är registrerad med på Bonusway så vänligen skriv också vilken email-adress ditt konto är kopplat till. Vi behöver nämligen din email-adress när vi skall hjälpa dig med diverse frågor och problem.
  • Om du mailar oss angående en oregistrerad bonus lönar det sig att vidarebefordra orderbekräftelsen från butiken i fråga direkt. Då kan vi nämligen lösa problemet mycket snabbare.

Och kom ihåg, inga frågor är dumma frågor. Maila oss på: info@bonusway.se. Trevlig helg!

shutterstock_309414533

Kommentarer (0)

Toppen